ارسال سفارشات به سراسر کشور:

  1. ارسال با ماهکس: در این روش سفارشات به صورت کامل تا سقف 100 میلیون تومان بیمه می‌شوند و در حال حاضر تنها برای مراکز استان های سراسر کشور تحویل 24 الی 48 ساعته صورت می پذیرد و درب منزل به مشتریان تحویل میگردد. (هزینه این روش ارسال به صورت پس کرایه است و میبایست در هنگام تحویل به مامور ماهکس پرداخت شود.)
  2. ارسال با تیپاکس: شرکت تیپاکس شرایط ویژه ارسال درب به درب سفارشات را به وجود آورده است که این دسته از سفارشات 1 تا 4 روزه تحویل مشتریان محترم می‌گردد. (هزینه این روش ارسال به صورت پس کرایه است و در میبایست در هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت شود.)
  3. ارسال با پیک درون شهری: سفارشاتی که در انبار فروشگاه کامپیوتر گوگل کالا در شهر مشهد موجود باشد و مقصد سفارش مشتری محترم در همان شهر باشد، در ساعات کاری دفتر فنی فروشگاه کمتر از 3 ساعت و در همان روز به ایشان تحویل خواهد شد.
  4. ارسال با پست پیشتازدر این روش عموما سفارشات طی بازه زمانی 2 تا 5 روزه بنا به اظهار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تحویل مشتریان می‌شود که روشی ارزان برای ارسال سفارشات میباشد.

تاخیرهای احتمالی ارسال سفارشات

تاخیرهای احتمالی که ممکن است از سوی سازمان‌های دخیل (پست، تیپاکس یا ماهکس) در تحویل سفارش‌های ارسال شده از انبار گوگل کالا، رخ دهد در حوزه اختیارات این فروشگاه نبوده و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته‌ها هیچ مسئولیتی متوجه کامپیوتر گوگل کالا نخواهد بود. وظیفه گوگل کالا تنها تا مرحله تحویل به پست می‌باشد و بازه زمانی تحویل سفارشات، مربوط به پست، تیپاکس یا ماهکس است.

بازه های زمانی اعلام شده در سایت به صورت عمومی و بر اساس اعلام این شرکت ها و تجربه های تحویل قبلی درج شده است.

پی سی گوگل کالا همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

پی سی گوگل کالا تنها در قبال تحویل کالا به پست متعهد است و بازه زمانی تحویل و نحوه ارسال پست در داخل کشور از تعهد فروشگاه خارج می باشد و در ارتباط با بازه زمانی تحویل اداره پست کنترل و دخل و تصرفی ندارد. لذا کدهای رهگیری پستی سفارشات مشتریان در قسمت *سفارش های من* در حساب کاربری شما مشتریان عزیز درج می‌گردد تا از طریق سامانه رهگیری پستی اداره پست، تیپاکس و یا ماهکس به صورت آنلاین و لحظه به لحظه امکان رهگیری سفارشات را داشته باشید.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

درصورتی که بسته پستی شما دارای مشکل یا آسیب دیدگی شدید است، به گونه ای که به محتویات جعبه آسیب وارد شده باشد. از تحویل گرفتن سفارش امتنا کنید و مراتب امر را به پشتیبانی پی سی گوگل‌کالا اطلاع دهید و در صورت امکان عکس از جعبه تهیه نمایید، تا شامل بیمه حمل و نقل گردد و خسارت وارده از طریق بیمه جبران گردد.

آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش کامپیوتر گوگل کالا به شماره 05138441086 داخلی 2 اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است پس از هماهنگی تلفنی به خدمات پس از فروش کامپیوتر گوگل کالا ارسال شوند.